[-Underground Bulgaria-]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

История на хардкора

3 posters

Go down

История на хардкора Empty История на хардкора

Писане by death-thrashar Сря 23 Дек 2009 - 6:12

Хардкор - История и развитие


Хардкор музиката е разклонение на пънк-рок-а, което се заражда в С.А.Щ. В началото на 1970г. много от първите пънк банди се отказали или се ориентирали към други стилове и много от новите пънк музиканти се насочили към музика с по-бърз ритъм, по тежък звук, характеризаращ се с кратки, шумни и емоционални песни, които засягали сериозни теми като правителството, капитализма, войната и дори самата пънк сцена. Развитието на хардкор-а започнало през 1980 и до ден днешен има голям успех. През 1980 термина хардкор означавал пънк, но днес хардкор се характеризира със собствен звук и сцена.



Произход


В края на 1980г. и началото на 1981г. хардкор-а се развивал в различни територии на Северна Америка. Някои от по-големите територии и Северна Америка, свързвани с развитието на хардкор музиката са: Калифорния, Вашингтон DC, Чикаго, Ню Йорк, Ванкувър и Бостън. По същото време се появила Британска алтернатива, въпреки че ще бъде оповестена като UK82 или британски харкор доста по късно. Произхода на термина "хардкор" е неясен, въпреки това едната теория е, че Ванкувърската банда D.O.A. направила термина официален с заглавието на техния албум от 1981г. "Hardcore '81".

До 1983г. терминът "хардкор" се използвал доста рядко и в повечето случаи когато това ставало той се използвал за прилагателно. (например някоя банда можела да бъде наречена "хардкор банда" или даден концерт да бъде наречен "хардкор концерт"). Американските младежи, които били подръжатели на хардкор музиката се считали за пънкари - въпреки, че те не винаги били заинтересовани от оригиналния звук на пънка от късната 1970г. (Sex Pistols, The Ramones, Johnny Thunders and the Heartbreakers). В различни среди "хардкор" можело да означава "музика, която ние харесваме" и да включва в себе си широко разнообразие от звучение - от хипер бърз пънк-рок до бавен и тъжен-рок, а понякога се появявали и колоритни експериментални банди като The Stickmen и Flipper.

В хардкор се използвал т.н. НАПРАВИ-СИ-САМ подход (DIY). В повечето градове (като Калифорния е изключение от тях) хардкор сцената разчитала изцяло на направи-си-сам записи, списания, радио предавания и концерти, тъй като много банди имали съвсем малък или никакъв достъп до средства за записи. Хардкор последователите носели размъкнати тениски, дънки, а косата им била късо подстригана.(абе, рапери..) Това контрастирало със по-претупания и провокиращ стил на обличане на много от пънк-рокерите през 1970г., като например Ричард Хел, Сид Вишъс и Сю Кетуомън

Големите три

Бандата на Майкъл Азърд "Our Band Could Be Your Life" свежда хардкор-музиката в тези години до три банди: Black Flag, Bad Brains и Minor Threat. Той нарича Black Flag, сформирана в Лос Анжелис през 1976г "музикалните кръстници". Азърд казва за Bad Brains, създадена във Вашингтон, D.C. през 1977 група, че имали ритъм, който е по-бърз от светлината. А за Minor Threat, формирана отново във Вашингон, D.C., през 1980г. казва, че са "решаващата" хардкор банда.

Minor Threat се сформирала от Teеn Idles, която съществувала за съвсем кратък период от време. Членовете от Teen-Idles, които се прехвърлили били Иън Маккай (който бил един от създателите на пост-хардкор групата Fugazi, както и на Embrace today) и Джеф Нелсън. Minor Threat свирели агресивна и бърза музика, повлияни от Bad Brains. Счита се, че групата е вдъхновила straight edge движението със тяхната едноименна песен. След като Teen Idles се разделили, Маккай и Нелсън събрали пари от членовете на бандата за да създадат Dischord Records, първоначално само за да издадат техният Minor Disturbance EP. Тази записна компания издавала не само албуми на Minor Threat, но и записи на други ранни Вашингтонски хардкор групи.

Black Flag имали огромно влияние върху сцената в Лос Анджелис, а по-късно и върху цялата Северно-Американска сцена с техния суров, бунтарски звук и направи-си-сам подход. Оригиналните членове били Кейт Морис (По късно се среща в Circle Jerks) и певецът Хенри Ролинс, който за първи път пял с Black Flag на концерт в Ню Йорк на 27 юни 1981г. Въпреки, че тяхното музикално влияние било ограничено (много малко групи звучали като Black Flag) техният неуморен труд (както самите те казват) в организирането на собствените си концерти и пускането на финансираните от самите тях записи вдъхновили много групи да постъпят по същия начин. Турнетата през 1980 и 1981г. събрали Black Flag с други хардкор групи, които развивали сцената на други места в Северна Америка.

Bad Brains са Афро-американска банда, сформирана във Вашингтон, DC. Членовете на групата имали опит във соул музиката, фънка, джаз-а и били вдъхновени от рок групи като Black Sabbath и The Sex Pistols. Песента "Stay Close To me" била пусната през 1980г. Техния първи албум (първоначално през 1981 бил само на касетки от лейбъла Reachout International Records), включвал три реге песни, които били в остър контраст с останалата част от музиката им, която се характеризирала с бърз, шумен хардкор.


Други ранни и значими групи


Няколко групи от 1970г. от Южна Калифорния пуснали записи, които били с музика, която била доста близко до това, което по-късно се нарекло хардкор. Един от тези записи бил Middle Class' 1978 Out of Vogue EP. Не е ясно до каква степен този ранен запис (и включването на тази група в компилацията на LP Tooth & Nail през 1979) директно е повлияло на хардкор музиката.
Не се споменава често за тях в съвременната медия и малко влияние им се отделя, освен разбира се в района на Лос Анджелис. По-влиятелен запис бил "The Germs" от 1979г. - главно хардкор запис, не само заради бързото си темпо, но и заради бързите смени на рифове. Също от Orange County, T.S.O.L. (сформирали се през 1978) се прочули в хардкор сцената с техния мелодичен, но и агресивен поп-пънк звук.

Dead Kennedys, от Сан Франциско, които са сформирани през 1978г. пуснали първия си сингъл "California Uber Alles" през 1979г. По времето в което пуснали In God We Thrust през 1981, Dead Kennedys свирели с много бърз ритъм. Първия албум на Circle Jerks "first album"(записан в края на 1979, пуснат през 1980) включва няколко песни с много бързи смени на рифовете и бърз ритъм. The Misfits от Ню Джърси са взимали участие в Ню Йоркската сцена. През 1981 The Misfits включили високоскоростни траш песни в репертоара си. Huskur Du бил формиран в Saint Paul, Минесота през 1979 като пост-пънк група, но скоро преминали в шумна и бърза хардкор-пънк група. Husker Du пуснали албум с live изпълнения с рекордната компания Land Speed Record, като той бил наречен "breakneck force like no other Not for the faint of heart "(явно не са имали ограничения в дължината на заглавията).

До 1981 още много хардкор групи започнали да правят и пускат записи, като например : the Neos of Victoria, British Columbia; Negative Approach, които са от Детройт; The Necros от Охайо; The Effigies oт Чикаго; SS Decontrol, DYS, Negative FX, Jerry's Kids, and Gang Green от Бостън; Zeroption от Торонто; the Big Boys, MDC and The Dicks от Остин, Тексас; и Sadistic Exploits от Филаделфия. The Beastie Boys, които са по известни с по-късната си хип-хоп музика били едни от първите хардкор банди в Ню Йорк.
Negative FX били може би най-популярната хардкор група в Бостън към началото на 1982, но първоначално не направили запис. Те били неизвестни извън своят малък регион докато не издали албума си през 1984.
Важни хардкор записи били на The Angry Samonas, the Big Boys/The Dicks Live at Raul's Club split LP, Бостънската компилация наречена 'This Is Boston, and not L.A.', 7" EPs на Minor Threat,Blatant Localism EP на JFA, Ню Йоркската комплиция "New York trash and The Big Apple Rotten To The Core", епичния албум на Negative Approach и компилцията от региона на DC "Flex Your Head".


Първоначална подкрепа


Влиятелно радио шоу в Лос Анджелис било "Rodny on the ROQ", по комерсиалната станция KROQ. DJ Родни Брингенхаймер пускал много стилове музика и помогнал за популяризирането на т.н. "плажен пънк" - груб, градски стил, свирен от младежки банди (в повечето случаи) в и около плажът "Хънтингтън" и в строго консервативния район на Orange County.
Ранна подкрепа проявил в Ню Йорк и Ню Джърси Пат Дънкан, който пускал пънк и хардкор изпълнения на живо всяка седмица по WFMU от 1979г. и Тим Сомър с неговото "Noise the Show" по WNYU. През 1982-1983, MTV пускали хардкор групата Kraut в ефира си доста често.
Колежанското радио, обаче, било главният дистрибутор на хардкор пънк-а в по-голямата част на Северна Америка. В Сан Франциско публичното радио KPFA с DJ-ите Тим Йоханон и Джеф Бей давало ефир на по-младите калифорнийски банди. Вълна от списания помогнала за разпространяването на новия пънк-стил, като например "Flipside". В края на 1981г. Йоханон и Бейл включили репортажи за състоянието на сцената в цялата страна. Силна инфраструктура от независими записни студия, както и радио предаванията и списанията направили така ,че хардкора да се превърне в световно известна субкултура.

Отрицанието на пресата

Концертите на ранния хардкор все-повече ставали терени за кръвожадни битки между полицията и хората, които ходели на коцерти, особено в Лос Анджелис. Много сцени били разбити по различните крайща на САЩ, което повлияло лошо върху името на хардкор музиката, въпреки оправданията, които намирали авторите на списания.
Хенри Ролинс смятал, че според неговия опит полицията причинила повече проблеми, отколкото решила в хардкор представленията. Повтарящото се насилие в хардкор концертите били документирано в серии от популярни телевизионни предавания като Chips and Quincy, в което хардкораджиите от Лос Анджелис били заклеймени като убийци и хулигани. Отвръщайки на тези обвинения, списанията които излизали застанали зад тезата, че тези твърдения привличали все по-нови и агресивни хора към концертите и точно те били причина за всички проблеми.

Танците в Хардкор


Хардкор сцената от началото на 80те дала тласък на агресивното танцуване и "гмуркането в сцената" (или на английски - stage diving). Музиката била перфектно пригодена за този тип танцуване със своите лесно достъпни сцени и малки, но пълни с атмосфера помещения. "Mosh" бил термин използван в стилове като реге и ска. В края на 80те траш-метъл сцената започнал да имитира този стил на танцуване, като Anthrax популяризирали термина "mosh", като го свързвали с метъл сцената. Mоsh танците все по-често се появявали на по-тежките рок паритита. В съвременния свят термина "хардкор танцуване" най-често се възприема като удари и ритници, отправени във въздуха.


Влияние

Хардкор придобил огромно влияние върху други форми на рок музиката в Северна Америка. Траш-метъл бандата от Сан Франциско Металика били сред първите банди със смесени стилове (crossover), смесвайки композиционната структура и техническото умение на метъла със скоростта и агресията на хардкор-а. Новият стил станал известен като траш метъл, или по късно - скоростен метъл (speed metal). Други ранни групи в този стил са Megadeth и Anthrax. Slayer също са известни с хардкор корените си и са пуснали албум, който се състоял изцяло от хардкор кавъри и бил наречен "Undisputed Attitude".

Нарастващото влияние на хеви метъла в хардкор сцената (1984-1985г.) ужасило някои хардкораджии, които мислели, че хардкор музикантите, които преминали към метъл стилове са позор за музикалния си стил, защото преминавали към нещо, което концепцията на хардкор музиката отхвърляла. Така или иначе някои музиканти в тази първа вълна на хардкор музиката, като момчетата от Bad Brains и Black Flag, били повлияни от хеви метъл изпълнители като Black Sabbath. Дългогодишните фенове на хардкор-пънк музиката, които още пазели спомени от боевете, които водели с враждебните метъли само преди няколко години, сега чувствали, че същите тези хора сега се опитват да завземат хардкор музиката. Тези дългогодишни членове на хардкор обществото твърдели, че дългокосите интерпретатори на хардкора били прости имитатори на емоции като суровия гняв, емоции, които всъщност не чувствали.

Показателен е случая от 1986г. с концерта на Британската група Discharge в Ню Йорк, който станал известен с това, че на него присъствали грубо казано 1,500 човека , които платили 10 долара вход, за да замерят бандата с боклуци, очевиден отговор на преминаването на бандата към все по-нарастващо метъл звучене.

През 1985г. Ню Йоркската банда Stormtroopers of Death, страничният проект на Anthrax, пуснал албум "Speak English Or Die". Въпреки, че имал сходни чети с траш-метъла, като например отличаваща се бас китара и бързи смени на рифовете, албума се отличавал от траш метъла с липсата на сола и с честите паузи между рифовете.(техника на Ню Йоркския хардкор, известна още като 'mosh parts".). Други групи като Suicidal Tendencies и DRI, от хардкор преминали към сходен метъл стил, който станал известен като смесен (crossover).

Много хардкор групи започнали да експериментират с други стилове и настроения, тъй като техните кариери се развивали все повече през 80те и станали известни като алтернативен рок. Банди като Minutemen, Husker Du, и The Replacements се отказали от хардкор-а и се оттеглили от неговата шумна и бърза страна. Критикът Джо Харингтън предполагал, че по късно те "ще парадират, че са хардкор докато не им забранят". Тези банди така изопачили хардкор музиката, че са оказали огромно влияние на по-късните банди, които свирели алтернативен рок. Гръндж музиката била много силно повлияна от хардкора.

В средата на 1980-та година, Вашингтонските банди като например The Melvins and Green River развили "агресивен звук, който се противопоставял на по-бавните ритми на хеви метъла с интензитета на хардкора.".Чувството за свобода, които повечето гръндж банди имат - че не трябва да са кой знае колко добри музиканти за да сформират група, а че идеята била поне толкова важна колкото и умението е характерно за техния стил. Въпреки, че ранният гръндж звук бил повлиян повече от Black Sabath i Black Flag отколкото от другия хардкор, банди като Mudhoney и Nirvana внедрили традиционни хардкор елементи, но и затворили звука в по-конвенциален и с поп-звучене звук. Популярността на гръндж музиката се отразила в подновения интерес към Американския хардкор в края на 90те.

Хардкор сцената има влияние, надхвърлящо пределите на музиката. Straight edge философията се кореняла във фракция на хардкора, популярна най-вече в източната част на САЩ. Хардкора повлиял и върху направи-си-сам пънк етиката, като все повече пънк банди правели собствени записи, плакати и други предмети, организирали сами турнетата си и сформирали групи от хора със сходни интереси. Екологията и веганизма също намерили израз в хардкор сцената.

Наскоро хардкор пънка вдъхна живот на нови стилове от поп-пънка. Някои съвременни поп-пънк банди (често с членове на бивши хардкор банди - като New Found Glory) са създали нов стил като са смесили някои хардкор елементи. Феномена известен като поп-пънк-паузи станал популярен и бандите използвали паузи в рифовете си, характерни за хардкора, но по по-мелодичен начин.

Ранна история в Европа

Холандия, Финландия, Швеция и Германия са имали значително активни хардкор сцени. Обаче, В Англия UK82 (или Британски хардкор) банди като The Exploited, Charged GBH, Picture Frame Seduction, Discharge и The Anti-Nowhere League са заели културното пространство, което стила на Американския хардкор е заел на другите места. Тези британски групи понякога проявявали сходства с Американския хардкор, като често включвали бърз ритъм и рифови смени, и като цяло имали сходни политически и социални разбирания. Обаче, те имали паралелна еволюция, защото англичаните били вдъхновени от по-ранни лондонски Ой групи като Sham 69 и Motorhead.

Discharge имала огромно влияние върху ранните шведски хардкор групи, като например Anti Cimex. Много хардкор групи от този регион още са под влиянието на Discharge и Motorhead. Групата Entombed също има голямо влияние върху Шведските банди в ранните години на 90те.

По същия начин, анархо-пънк бандите като Crass и Icons of Filth са имали общи неща с американския хардкор като безкомпромисната си политическа философия. Много американски хардкораджии слушали Британски пънк, но други се концентрирали върху собсвената си сцена, като наричали Британските банди "рок звезди", а техните последователи - позьори.

Американски хардкор банди, които посещавали Англия (като Black Flag и U.S. CHAOS през 1981-1982) са били посрещани с противоречиви настроения. Европейските групи не били подложени на дескриминация в САЩ, Италианските групи Raw Power и Negazion и Датчаните BGK се радвали на широка популярност.

В ъндърграунд средите на Английската пънк сцена се зародили ново хардкор звучене и сцена, вдъхновени от континентална Европа, Скандинавия, Япония и Американски банди. Всичко започнало с групи като Asylum и Plasmid и тяхното звучене - което се чувало по концерти на живо и демо записи, както и на компилации в средата на 80те. Трансформирали се в групи като Heresy, Ripcord, Napalm Death, Hellbastard, Doom, The Stupids, Concrete Sox, Jailcell Recipes, Visions of Change и Extreme Noise Terror.

Някои от най-важните влияния в периода 80те за Британските банди са Японската банда GISM; Бостънската банда Siege, групата от Aйдахо Septic Death, групата от Санта Моника Cryptic Slaughter и шведската банда Anti Cimex, както и някои банди, които имат повече метъл елементи като Celtic Frost и Metaliica.

Така или иначе, в края на 80те британските банди започнали все-повече да се влияят от американските - като например Dead Kennedys (които винаги имали голям успех в Англия), Black Flag и още много от по-старите Вашингонски, Ню Йоркски, Бостънски хардкор групи, както и такива от западния край. Пример за тях са Minor threat, DYS, Slapshot и 7 seconds. Движението Straight Edge започвало да придобива популярност в Англия, като започнали да се появяват малки straight edge групи в по-големите градове, както и започнали да се формират sXe групи в Дърнам и Лондон.

Забележителни групи от това време в Европа били Crise Total от Португалия, Negazione, Indigesti, Wretched, Raw Power, Vorkriegsjugend, Scapegoats (Германия), U.B.R.(Бившата Югославия),Kafka Process, Barn Av Regnbuen (Норвегия), Heimat-Los (Франция), Larm, BGK, Funeral Oration (Холандия), Vi, Enola Gay, O.H.M. (Дания), Dezerter, Armia, Moskwa, Siekiera (Полша), Kaaos, Rattus, Rutto, Kansan Uutiset, Terveet Kadet, Appendix (Финландия), Headcleaners, Asocial, Missbrukarna, Sound Of Disaster и Anti-Cimex (Швеция).

Примери за банди, които продължили да свирят хардкор през 90те са: Seein Red, Uutuus, Kirous, Health Hazard, Slapshot, Voorhees, Totalitar, Los Crudos, Sin Dios, и Detestation. След падането на Желязната завеса много групи се създали, или придобили публичност, защото преди това се криели в гаражи или свирели в тесни кръгове на хардкор последователи.

Примери за такива групи са Brachyblast, Radegast и Sarcastic front от Чехия. Хардкор-а станал популярен и в Азия в края на 80-те и началото на 90-те с групи като Disaster Funhouse, Chronic Mass, Noisemonger и Cramp Mind от Малайзия; 4-sides и Stomping Ground от Сингапур; Agony of Destruction; Death from Above, Mutual Assured Destruction и Biofeedback от Филипините; и Disclose and Death Side от Япония.


Хардкор през 90-те

През 1980г. хардкора е бил стил в Северноамериканския пънк. В края на 80те и началото на 90те хардкора се отделил много повече и се разклонил главно на две: единия бил традиционно базиран на пънк музиката, а другия бил с по-повлиян от метъла звук. Първият вид се опитва да запази стила и чувството от оригиналните, първите хардкор групи, докато повече повлияната от метъла музиката се стреми към по-голяма техничност и до голяма степен е превзела термина хардкор в днешно време, като хардкор и метълкор са понятия, които за повечето хора съвпадат.

Метълкор

Сливането с метъл музиката довело хардкор групите до по-тежко зучащ звук. Някои забележителни групи, които са развили този стил в последни години са Biohazard, Edgewise и др. някои от най-известните представители на метълкор-а са Norma Jean, Converge, Between the Buried and me, As I lay Dying, Parway Drive, Throwdown, Hatebreed, Terror, Underoath и Killswith Engage.
Звукът е съвкупност от дълбоки, плътни вокали, настроени по-ниско китари и бавни ниско-завършващи музикални паузи в рифовете. Траш метъл и хип-хоп елементи често са срещани като добавка в този стил.

Някои от групите, които са спомогнали за сливането на метъла и хардкора през 90те са Brooklyn, NY's Merauder and Confusion; Jackson Heights, NY's Dmize.
Често са описвани като смеска между банди като Kreator и Obituary с Ню Йоркски хардкор.




Развитие и експерименти

В края на 80те групи като NOMeansNО и Victims's Family създали нов стил музика от хардкора, повлияни и от стилове като псайходелик рок, прогресив рок, джаз, джазкор. Това става в началото на 90те от Mr Bungle, Candiria, Deep Turtle и Ruins. Нойзкор-а, изпълняван от Melt-Banana може да се отбележи като отделна еволюция. Други повлияни от хардкор групи в този стил групи са колоритните Naked City (формирани от саксониста Джон Зорн) и Neurosis, които започнали като хардкор банда, но след това открили по-бавните темпове и синтезатора.

Много групи започнали да включват емоционални и лични неща в музиката си, повлияни от вашингтонската сцена, която в края на 90те преминала в емо музика. Nation of Ulysses била една от най-влиятелните групи от D.C.; комбинирали дисонантни китари, близки до тези на Black Flag и елементи от Джаз-а. Техните модни виждания повлияли хардкор сцената в Сан Диего.

Ebullition Records, създадени през 1990 от Кент Маклард в Санта Барбара, Калифорния често давали ефир на групи, които критикували американската политика и икономическа система и обръщали по-малко внимание на личните проблеми. Начинът на звучене на бандите от този лейбъл (като например Econochrist) били свързани с крещящи вокали, distortion и рифови прогресии, както и често използвани барабани. Съдържали много редки, ако въобще имало някакви сола. Бандите от изтока като например Rorshaft и Born Against също свирели подобен ляв, почти Марксистки хардкор.

Gravity Records била друга забележителна записна компания в края на 90те и пускала групи като Antiosch Arrow, Clikatat Ikatowi и The Locust. Музиката на Antioch Arrow била брутална и ударна, като имала готик елементи. Clikatat Ikatowi комбинирали традиционните барабани и дисонантните китари с пост-пънк изгледа.

Straight edge сцената станала важна през 1990г. с 'youth crew" стила, който станал популярен сред хардлайн и веган straight edge групите като например Earth Crisis.


Хардкор-а след 2000та година

Много от хардкор бандите след 2000та година са запазили музикалните корени и идеали на оригиналната пънк-хардкор сцена, въпреки че хардкор сцената се е развила много от 80те насам. Тъй като тази музика еволюирала, така се случило и със стила на обличане, който се асоциирал с нея. Банди като Career Suicide и Fucked Up продължили звука и духа на хардкор сцената от 80те. Повечето от хардкор групите, които ги следват са от Канада или източната част на САЩ.

Две записни компании, които продължили да издават хардкор музика през 2000г и след това са Bridge 9 Records и Revelation Records. Revalation са известни и със записи на инди-рок и емо банди като Elliot and Texas Is The Reason. През 2000г. и след това терминът хардкор се прилага за някои банди, които свирят дет метъл, метълкор или траш метъл - такава е например Poison the Well.


Типични за този нов стил са рифовите паузи и грубо-звучащи вокали, някои от които клонят към дет метъл. Някои банди са създали звук, който се определя като мелодичен хардкор. Пример за тези групи са Rise Against, Strike Anywhere, Set your Goals, Crime in Stereo, Modern Life is War и Shook Ones. Този звук е често свързван с източните Щати като например Ню Йорк и Ню Джърси (въпреки че гореспоменатите банди Set Your Goals и Shook ones са съответно от Сан Франциско и Сиатъл). Много от тези мелодични хардкор групи са повлияни от банди от 90те като Lifetime, Kid Dynamite и H20.

източник.

http://www.hcspirit.com
death-thrashar
death-thrashar
UNDERUser

Horny
Титла : тотална откачалка.
Чист Брой мнения : 612
Join date : 16.12.2009
Age : 42
Местожителство : село несебър

http://www.dark-date.net/profile.php?user=chaosstreetpunk

Върнете се в началото Go down

История на хардкора Empty Re: История на хардкора

Писане by l3y Чет 24 Дек 2009 - 19:04

Хубава статия,а защо е само за рок,пънк,метъл и т.н?
Много пъти ми се е случвало човек да ми каже,че слуша hardcore.Това е точно толкожа относително,колкото да ми каже,че слуша музика :)
Hardcore-a съществува и в други стилове,както различни,така и съчетани с рок музиката.
Toва не е тип или жанр рок музика,а тип музика :)
l3y
l3y
UNDERUser

Undering
Титла : Raver
Чист Брой мнения : 198
Join date : 14.12.2009
Местожителство : Варна

http://www.myspace.com/l3ymusic

Върнете се в началото Go down

История на хардкора Empty Re: История на хардкора

Писане by Geoff Чет 24 Дек 2009 - 19:07

Един съвет от мен.... напишете статии,или намерете такива и за другите стилове.... иначе съм съгласен с l3y Wink
Geoff
Geoff
Modеrator

Undering
Титла : [-ЪндъP-]
Чист Брой мнения : 196
Join date : 08.12.2009
Age : 35
Местожителство : Варна

Върнете се в началото Go down

История на хардкора Empty Re: История на хардкора

Писане by death-thrashar Чет 24 Дек 2009 - 20:24

твърдо не съм съгласен с това. хардкора е част от пънка и винаги е било част от това. в някои други стилове също има този термин, но основно всичко тръгва от пънк сцената и изобщо не съм съгласен с L3y че да слушаш хардкор е все едно някой да каже че слуша музика.
това е мое мнение и не го налагам на никого.
death-thrashar
death-thrashar
UNDERUser

Horny
Титла : тотална откачалка.
Чист Брой мнения : 612
Join date : 16.12.2009
Age : 42
Местожителство : село несебър

http://www.dark-date.net/profile.php?user=chaosstreetpunk

Върнете се в началото Go down

История на хардкора Empty Re: История на хардкора

Писане by l3y Вто 2 Фев 2010 - 21:37

Появява се след Втората световна война с използването на първите лампови звукови генератори създаващи - т. нар. arpeggiatos и т.н.
Следва:Електронната музика започва да става известна след 1970 със създаването и на първите транзисторни звукови генератори. и т.н.

https://www.youtube.com/watch?v=3DKJsl_tKb0&feature=PlayList&p=D6ED0B7023AC2117&index=0&playnext=1 Eто ти едно от времето на пънка.Тогава тоя тип електронна музика се е считала за такава.Сега не звучи така,понеже има друг тип електронна музика,която влиза в тая графа.


https://www.youtube.com/watch?v=kzKzPLL6upU
Eто ти едно небезизвестно Breakbeat парче.


https://www.youtube.com/watch?v=7kAg-aSOXQI
Ето ти и drum and bass hardcore

Ето и малко bigbeat + elektronica
https://www.youtube.com/watch?v=dwF6XtMMZfE

да не продължава с търсенето,но hc-a продължава още в електронната музика,както и в рапа.Ako за теб това не е ,може да видиш класическите стилове и жанрове на това,което изкарах от нета : )
l3y
l3y
UNDERUser

Undering
Титла : Raver
Чист Брой мнения : 198
Join date : 14.12.2009
Местожителство : Варна

http://www.myspace.com/l3ymusic

Върнете се в началото Go down

История на хардкора Empty Re: История на хардкора

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите